• No need to be threatned at gunpoint to be robbed... Just use Alibaba.com
  • Who is behind this gold supplier profile ?

Alibaba Gold Supplier 200 Denunciations

 
sarah

Denunciation made on Jul 21, 2017 10:37:47 am

POSTED BY : sarah ON Jul 21, 2017 10:37:47 am

I am Chinese lawyer help people around the world scammed by suppliers on Aliababa to get the payment back. However, if you were scammed less than 1000usd, forget it because it does not worth of pursuing scammers in consideration of legal fees. If the loss is more than 5000USD, contact me WhatsApp +86 15805155987; email: js.lawyer@outlook.com

Share it on facebook Share it on twitter

pfazliu

Denunciation made on Jul 20, 2017 5:49:27 pm

POSTED BY : pfazliu ON Jul 20, 2017 5:49:27 pm

I asked a quotation price for graphic cards in Alibaba.com And I found a verified supplier. After making an Agreement with Electronics globe Ltd I've send them 50% of money and 50% after picking up the delivery. I never didn't pick up my delivery even they sent me a tracking number with Greater Express Logistics. Alibaba was marking that this is a verified company. I think Alibaba shouldn't allow that!

Share it on facebook Share it on twitter

purchase BEST

Denunciation made on Jul 17, 2017 1:22:39 am

POSTED BY : purchase BEST ON Jul 17, 2017 1:22:39 am

I am scammed when buying SUS 304 2" seamless pipe (12 m length)+SUS 304 2" seamless elbow in Foshan Qingfatong Import And Export Co.,Ltd. Address No. 21, Shixin Road, Dongbeitang, Xishan Dist., Wuxi, Jiangsu, China (Mainland) Website qingfatongsteel.en.alibaba.com and www.qftsteel.com Contact person: 1. Jenny Qiu yalu@chinaqingfatong.com +86 13425123576 2. Allen Lee admin@chinaqingfatong.com + 86 13665185788 When I asked quotation (March 7), the seller responded very fast (the next day) We communicate a lot confirming the size, dimension, weight, and the shipping charge because I knew that the pipe I asked was uncommon (12 m) We sent us the Purchase order (dated March 25) and they sent the Provorma Invoice (March 27) After sending the payment (March 31), they reconfirm the dimension and thickness and said that they will gave me the update on the shipment on April 5 April 5, they emailed me that the items not available and they wanted to send 6 m pipe (we asked 12 m pipe) but we did not want the 6 m pipe so we asked for refund, after that we have difficulties contacting them (They said that the person I currently contacted (Jenny Qiu) was sick and leave the company So, I email Allen Lee, the person replying my mail to Jenny Qiu) After long argument with my principle, we agreed to buy 6m pipe We contacted them and Allen said that she will check the stock but until now, we never receive the news We emailed them, message, and called them, not picked up, until one day they blocked my number (I call with another number, they answered with promises only) I sent them warning email (June 7), they replied asking more time June 15, I send them warning message, and they said they will refund our money But till today (July 11, we never receive the money back) I messages and call them almost everyday, either not picked up and no reply

Share it on facebook Share it on twitter

Jelyn

Denunciation made on Jul 14, 2017 7:43:32 pm

POSTED BY : Jelyn ON Jul 14, 2017 7:43:32 pm

Company name in alibaba- More views CEO- Mr. Michael Peterson Salesman- hasib akbari Shipping- Lawrine logistics (www.lawrinelogistic.com) I ordered 100 units of different kinds of toy in this company. We agreed upon the prices with the 60% upfront 40% after delivery also free shipping and delivery. I asked them to use trade assurance but he said it's only small quantity for now so let's use money gram. He gave me the account # in Texas and later on chage into Nigeria. He said because they have more new stack in there. So I paid my 60% which was $125 USD. He then sent me the tracking # and the website of he said shipping company. Middle of the night hasib messaged me that they mistakenly add 100 extra unit so I need to pay the 60% of that extra unit. I refused but later on we agreed that I can take it and pay for it after 4 weeks. So again I sent $100 USD to Richard Oladipupo in Lagos Nigeria. The next midnight he message me again that customs are asking for importation card. If no importation card we have to pay $400 USD. He said his company is willing to help in paying so I only need to shoulder 150$. I said that they can use brokers # so we are only going to pay $125 USD. But later that day I got my importation #. I gave it to them and he said they process it already few hours ago so it's already late. I said that they can still use and be refunded on what they pay. After awhile he told me that the custom reduce it to $95 USD. So again I send the money in Nigeria. He message that the delivery will be done the next morning at 8am. At midnight again he messaged me that I have to pay for the delivery of $80 USD and it has to be done before 12 because demorrage will start at 1pm. I complained because we agreed that it's free shipping and free delivery. He said it's only for the first 100 units. Why it has to be like that. I didn't order that extra 100 units in the first place. He then told me to just pay it and they are going to give the 100 unit no charge. I ask the transaction # from customs but both of the company and the shipping has tons of alibi. So I said I am not going to give them the $80 USD they are asking until they don't give me the transaction # from customs. The shipping said he will give it to me once he got back to his office. I waited until next day But the shipping didn't contacted me. Hasib said the shipping is not going to talk to me again until I comply. Later my husband said it's ok give it to them so I gave them the $80 USD but I sent it to Timothy shobola in Lagos Nigeria. Both of them message me that the package is being prepared for delivery. Early that night hasib again message me and told me that they will deliver tomorrow morning at 830am because it's already late so I said thank you. Again at midnight, hasib messaged me that i have to pay for the demorrage of $90 USD. And I have to pay for it urgently so they can deliver at 830 am. At this point I said it's enough. Bring me my products and I will pay you when I see it already. He told me that the company will give me 70 more units so I can profit. I said that I am not going to pay until I am seeing my product. So until now he is pushing me to pay the $90 USD. I said I will pay when they deliver my product if not I will it pike that.

Share it on facebook Share it on twitter

Jelyn

Denunciation made on Jul 14, 2017 7:37:04 pm

POSTED BY : Jelyn ON Jul 14, 2017 7:37:04 pm

CEO- Mr. Michael Peterson Salesman- hasib akbari Shipping- Lawrine logistics (www.lawrinelogistic.com) I ordered 100 units of different kinds of toy in this company. We agreed upon the prices with the 60% upfront 40% after delivery also free shipping and delivery. I asked them to use trade assurance but he said it's only small quantity for now so let's use money gram. He gave me the account # in Texas and later on chage into Nigeria. He said because they have more new stack in there. So I paid my 60% which was $125 USD. He then sent me the tracking # and the website of he said shipping company. Middle of the night hasib messaged me that they mistakenly add 100 extra unit so I need to pay the 60% of that extra unit. I refused but later on we agreed that I can take it and pay for it after 4 weeks. So again I sent $100 USD to Richard Oladipupo in Lagos Nigeria. The next midnight he message me again that customs are asking for importation card. If no importation card we have to pay $400 USD. He said his company is willing to help in paying so I only need to shoulder 150$. I said that they can use brokers # so we are only going to pay $125 USD. But later that day I got my importation #. I gave it to them and he said they process it already few hours ago so it's already late. I said that they can still use and be refunded on what they pay. After awhile he told me that the custom reduce it to $95 USD. So again I send the money in Nigeria. He message that the delivery will be done the next morning at 8am. At midnight again he messaged me that I have to pay for the delivery of $80 USD and it has to be done before 12 because demorrage will start at 1pm. I complained because we agreed that it's free shipping and free delivery. He said it's only for the first 100 units. Why it has to be like that. I didn't order that extra 100 units in the first place. He then told me to just pay it and they are going to give the 100 unit no charge. I ask the transaction # from customs but both of the company and the shipping has tons of alibi. So I said I am not going to give them the $80 USD they are asking until they don't give me the transaction # from customs. The shipping said he will give it to me once he got back to his office. I waited until next day But the shipping didn't contacted me. Hasib said the shipping is not going to talk to me again until I comply. Later my husband said it's ok give it to them so I gave them the $80 USD but I sent it to Timothy shobola in Lagos Nigeria. Both of them message me that the package is being prepared for delivery. Early that night hasib again message me and told me that they will deliver tomorrow morning at 830am because it's already late so I said thank you. Again at midnight, hasib messaged me that i have to pay for the demorrage of $90 USD. And I have to pay for it urgently so they can deliver at 830 am. At this point I said it's enough. Bring me my products and I will pay you when I see it already. He told me that the company will give me 70 more units so I can profit. I said that I am not going to pay until I am seeing my product. So until now he is pushing me to pay the $90 USD. I said I will pay when they deliver my product if not I will it pike that.

Share it on facebook Share it on twitter

Marc

Denunciation made on Jul 12, 2017 1:11:18 pm

POSTED BY : Marc ON Jul 12, 2017 1:11:18 pm

Yiwu Kanekalon Wigs Accessories Ltd / https://lameiwigs.en.alibaba.com/ They also have the following websites www.colorwigs.com colorwigs www.sellproducts.com.cn Sellproducts www.buycarnival.com Buycarnival Well, I am writing this to help other potential buyers decide about this company, the manager is Kang Song. We have been a client for almost 4 years placed over £150K of orders with them, and whilst they have made many mistakes before, this time it has been so bad that we will never use them again. For the last order which we placed with them, the deposit was paid in November 2016, it is now July 2017 and no resolution is in sight. To keep things relatively short I will explain just a few things, this is after dozens of emails, where they just ignore 90% of what you say and fall back on we will give you a discount on another order, yeah right. So we placed this order before another order had arrived when it did, over 800 products were the wrong colour and not sellable and or the weight was in many cases 40% less than it should be, combined with many hundreds of mislabelled products, You could never use this use this company for Amazon etc. and sleep easy at night as quality control has disappeared. So we then took a few days to collate the whole order, photograph each wrong item, sent a full report. They advise 3 to 4 weeks to produce and this was mid-January and they then said they had stopped production of our current order, the shipment should have been ready 3 weeks earlier so clearly had done nothing for 6 weeks. We then received an email saying they would replace 300 of the over 800 items wrong, our value of incorrect stock about US $4K, plus import cost and shipping so about $5K altogether, we could do a fire sale on some of these items so maybe a bit less, but worried about damage to our reputation if we did. At the same time told us they would more treble our MOQ for over 600 SKU items as they cannot always get the same colour, really you have our specification, so do not produce tell us before you make the wrong item so my thoughts are if you cannot do this right are we really going to risk three times capital to get the same problem. They admitted using different materials other than ordered. Then until now has been a complete series of lies with false dates, the order was finally due to be ready at end of March less all the incorrect colours but was not allegedly ready until the end of May, then incorrect packing slips and not even the 300 they said they would replace. They will not answer any questions and just expect us to pay the balance, we said since you have not produced compensation we will deduct $2,278 from order, about half of our cost of incorrect stock, but they do not accept and now, they will sell our stock elsewhere and not refund our deposit. They now take over 7 days to respond to emails, only answer in small bits, without dealing with our questions and now say it was all correct on the order in question in December 2106, took 6 months for them to say that now, they have all the pictures we sent so now blind as well. They will not return our deposit or agree to any compensation apart from $384. We have asked them to allow us to send in quality assurance company to check just to get sorted out we but never get a response to that question or any proof stock exists. They just ignore everything, always some sort of excuse, always boss is in Australia apparently they do not have email there, lol. I could go on, and I have now bought up their web website so I can provide all the details of the comms, emails. We are a professional company and always put the customers first, so cannot afford this company anymore, though the one bit of good news is that we early on decided to review the market again and whilst it took a lot of time we did find eventually a brilliant supplier, been to see them and a proper factory, they are not, with better products, slightly more money on a few products which is fair enough but is not about the price it is about honesty, reliabilty and service. So if there is a problem with this company do not expect them to admit, help, resolve in anyway, no matter how much you spend, length of time with them, you will be on your own. They are basically a scam unless you accept whatever they do. And the moment there is a problem, everyone will be away, take forever to respond and miss 90% of whatever you say in any email, just could not be worse, something has happened to them as whilst not good they are now a disaster, gave them all the chance in the world to put right, but they would rather take a short term gain than solve their problems. Yiwu Kanekalon Wigs Accessories Ltd 12 Year Gold Supplier Alibaba but worth nothing, in reality, avoid them. or Lamei Wigs or Buy Carnival or Color Wigs Address: Unit 1, 2, Building 7, Yongjun 3rd Zone, Jinhua, Zhejiang, China (Mainland)

Share it on facebook Share it on twitter

JuanMexico

Denunciation made on Jul 11, 2017 2:11:37 pm

POSTED BY : JuanMexico ON Jul 11, 2017 2:11:37 pm

A purchase of 2 products was made from this supplier. One of the products was the right one, but in a form we could not use, even though at the time of the purchase we especifed the form we needed. The second product, which was way more expensive, was diluted to about 10% concentration. Basically he sent us filler with a bit of the product, even though he promise a 99% purity. The supplier was confronted about it and he simply denied everything. After that he just stop answering emails and would just reply with "stop sending emails"... Unfortunately, after researching on the internet we found this supplier has a lot of fraud or scam reports. So is very unlikely that we will ever get a solution to our problem. This scammer operates under the name of Angel and sweet talks you with great prices and kind words. We lost just under $23, 000USD to this thief. So if you value your money, stay away from this scamming company. Don't say you weren't warn!

Share it on facebook Share it on twitter

sarahzhangy

Denunciation made on Jul 11, 2017 9:20:47 am

POSTED BY : sarahzhangy ON Jul 11, 2017 9:20:47 am

I am Chinese lawyer help people around the world scammed by suppliers on Aliababa to get the payment back. However, if you were scammed less than 1000usd, forget it because it does not worth of pursuing scammers in consideration of legal fees. If the loss is more than 5000USD, contact me WhatsApp +86 15805155987; email: js.lawyer@outlook.com

Share it on facebook Share it on twitter

Jose

Denunciation made on Jul 08, 2017 10:30:50 am

POSTED BY : Jose ON Jul 08, 2017 10:30:50 am

The trader is gold member Representative Crystal Ou from China Company Shenzhen R&S Technology Co., Ltd. facts: 1 Clue: Message Origin does not match Registered Location 2 Clue: Do not Accept Trade Assurance 3 Clue: Negotiate with a woman in china but request payment in unit arab emirate. 4 Clue: We never spoke with him/her is name is ANDREW MUTAMBUZE (Ithins is the same person as Crystal Ou 5 Clue: Do not want receive to a bank account, only cash. 6 Clue: Show documentation hidin contactas, Advice: never negotiate with greed, if it is price is very good to be true surely it is a fraud We lost only 750$ Caution is a very good negotiator Thanks Jose

Share it on facebook Share it on twitter

Mario Melul

Denunciation made on Jul 05, 2017 5:07:50 am

POSTED BY : Mario Melul ON Jul 05, 2017 5:07:50 am

We bought 8tons Polyester Open-End yarn from Saida Industrial Company Ltd. They routed the business through their company: Shandong Kemeier Trading Company Ltd through Invoice KM20170313 dated 13/03/2017 USD 12,170. We paid full money thru LC Sight. The container arrived on 18th May. The Seal was intact. The container had no yarn but about 2 tons of Bricks and Stones. Surveyor confirmed the fraud was done at Saida Factory. Its 2 months now and they have no intentions of giving any refund. We have reported them to all agencies and will now file a legal case to recover our losses. The owner/partner is Jerome Lee. Saida has many subsidiary fake companies and has a long history of cheating. They will offer very low prices. Don't get trapped because you will also only receive only stones and bricks. Be careful of Saida and Jerome Lee. We will ensure they are punished and put behind in jail so they do not cheat anyone again.

Share it on facebook Share it on twitter

1

 2 3 4 5 Next >>

IMPORTANT MESSAGE

Legal Disclaimer

AlibabaScam.com is not associated in any way with Alibaba.com or any other entity owned by Alibaba Group. AlibabaScam.com is the exclusive property of XemmeX, a company having its registered office at: 21, Place de Verchères, St-Lambert-de-Lauzon, Qc, Canada G0S 2W0.

We remind you that when you make a denunciation here, it will not be officially registered at alibaba.com. To produce a denunciation directly at Alibaba.com, please write to: tradesecurity@service.alibaba.com

AlibabaScam.com and XemmeX can not be held legally responsible for denunciations posted by others on their denunciations board and on their scammers list. If you believe you have been wrongfully denunciated, please contact us by clicking on contact menu.

try { var pageTracker = _gat._get Tracker("UA-12157302-1"); page Tracker._trackPageview(); } catch(err) {}